Nous horaris de la línia de bus L2-Avià a partir del 8 de gener

Dimarts, 7 de gener de 2025

El servei de la línia L2-Avià del Bus Berga continuarà oferint quatre serveis diaris de dilluns a divendres i dues sortides els dissabtes, seguint els nous horaris que s’implementaran a partir del dimecres 8 de gener.

Aquesta modificació, impulsada per l’Ajuntament de Berga i l’empresa ALSA, forma part d’una revisió general de les línies del Bus Berga amb l’objectiu de millorar el servei i adaptar-lo a les necessitats dels usuaris.

Detall dels horaris
De dilluns a divendres, les sortides des de la Plaça de la Creu de Berga seran a les 10:15 h, 13:30 h, 17:30 h i 19:45 h. Els dissabtes, les sortides seran a les 9:00 h i a les 12:30 h, i l’autobús finalitza el recorregut a la Plaça de la Creu, passant per totes les parades previstes durant el trajecte.

Canvis respecte als horaris anteriors
De dilluns a divendres:
- Les dues primeres rutes mantenen els horaris.
- La tercera ruta del dia s’ha avançat 44 minuts (passant per la parada Avià-Ateneu a les 17:38 h).
- La quarta ruta del dia s’ha retardat 17 minuts (passant per la parada Avià-Ateneu a les 19:54 h).

Dissabtes laborables:
- El primer bus s’ha retardat 4 minuts (passant per la parada Avià-Ateneu a les 9:11 h).
- El segon bus manté els horaris.

Les parades actuals es mantindran sense modificacions. El servei continuarà cobrint punts importants d’Avià, com les parades de la carretera, l’Ateneu i el barri de la Creu, i assegurant la connexió amb diversos llocs rellevants de Berga, com la Plaça Gernika, l’Hospital, la Plaça de la Creu i el Mercat Municipal, entre d’altres.

Els nous horaris s’establiran en un període de prova de dos mesos, durant el qual es valorarà si els ajustos responen a les necessitats dels usuaris. Durant aquest període, s’instal·laran els horaris provisionals a les parades de l’autobús per facilitar la informació als viatgers. Un cop finalitzat aquest termini, es decidiran els horaris definitius en funció de l’avaluació realitzada, i es procedirà a actualitzar els materials informatius i la cartelleria de manera definitiva.

Manteniment de la freqüència
Tot i els canvis realitzats en altres línies del Bus Berga, la línia L2-Avià no veu afectat el nombre de serveis que ofereix, mantenint la seva freqüència habitual. Això permet assegurar un servei estable i fiable per als usuaris d’Avià que necessiten desplaçar-se a Berga i viceversa.

Informació addicional
Per a més detalls sobre els horaris i parades de la línia L2-Avià, podeu consultar el web de l’Ajuntament de Berga (www.ajberga.cat) o dirigir-vos a l’Ajuntament d’Avià per qualsevol dubte o consulta.

Darrera actualització: 7.01.2025 | 10:28